Po podepsání objednávky nebo smlouvy o dílo, zaplatí zákazník dohodnutou výši zálohy. Po jejím obdržení začíná výroba nasmlouvané zakázky tak, abychom splnili termín dodání sjednaný v objednávce (SoD). Našim zákazníkům slibujeme vždy reálné termíny dodání.
V rámci zakázky zajistíme veškeré úpravy rozvodů vody, odpadu, elektřiny, včetně připojení ke spotřebičům. Spolupracujeme s výbornými řemeslníky z jiných oborů.
Montáž našich výrobků včas avizujeme a provádíme vždy v určený čas včetně hrubého úklidu. Po dodání objednaného nábytku (případně jeho montáži) dochází k předání zakázky. Předání díla bez vad potvrzujeme se zákazníkem podpisem předávacího protokolu. Do 14 dnů od předání zakázky proběhne doplatek ceny zakázky.
Záruční a pozáruční servis vnímáme jako důležitou součást našich služeb stejně jako výrobu kvalitního nábytku.
Jsme truhlářská firma z Prahy, která přes 15 let dbá na vysokou kvalitu prováděných prací a spokojenost zákazníka. Veškeré produkty jsou vyrobeny na míru dle přání zákazníka, a proto dáváme přednost osobnímu jednání. Na základě Vašich požadavků Vám pomůžeme vybrat ideální řešení poptávaného nábytku. Náš sortiment výrobků a realizací je široký. Na všechny námi vyrobené a montované truhlářské výrobky poskytujeme záruční i po záruční servis.